שגרירות אנגליה בארץ החליטה לקיים כנס מתוקשב למורים לאנגלית במכללה
האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים. מבין ההרצאות, שתים בלטו במיוחד:
הרצאתו של לאו סליוון בנושא משחקים ברשת והשנייה של אילנה סלומון בנושא שלוב
הטכנולוגיה בלמודי ספרות אנגלית, נושא אותו גם אני מעוניינת לפתח במסגרת הקורס "עקרונות בפתוח סביבות למידה"
עם דר. אתי כוכבי.
מבין משחקי הרשת שאהבתי במיוחד הוא המשחק הנקרא Spent. משחק זה שהוא בשפה אנגלית, דורש מיומנויות של חשיבה גבוהה ופתרון בעיות בנושאים פיננסים.לאו פתח בלוג מיוחד להוראת האנגלית באמצעות משחקי מחשב ומספק דפי הנחיה ודפי תרגול לתלמידים לכל משחק ומשחק.
אילנה סלמון הייתה לדעתי היהלום שבכתר.היא בנתה אתר באמצעות wikispaces באמצעותו היא מלמדת אנגלית תוך שלוב מושכל של יחידות מתוקשבות. אחת הפעילויות שאהבתי במיוחד הייתה פעילות באמצעות glogster .זאת פלטפורמה המאפשרת יצירת פוסטר בשלוב תמונה,קול מלל וסרטון בו הילדים יכולים להקליט את עצמם. המשימה אליה נחשפנו הייתה "משימת גישור" או באנגלית Bridging Text and Context" על אחת היצירות הספרותיות הנכללות לבחינת הבגרות. הילדים התבקשו לערוך פוסטר בו הם מעלים ציוני דרך בחייו של סופר היצירה.במקום החיבור המסורתי בו התלמידים מציינים את הקשר שבין הסופר ויצירתו, התלמידים התבקשו להקליט את החיבור באמצעות קול או וידאו ולצרף לפוסטר.
בהשראתה של אילנה וגם של דר אלון הסגל הטוען שמורה דיגיטלי חייב להתמודד עם כל פלטפורמה חדשה, יצרתי פוסטר לשירו המפורסם של לנגסטון היוס "כשהתבגרתי".
מבין משחקי הרשת שאהבתי במיוחד הוא המשחק הנקרא Spent. משחק זה שהוא בשפה אנגלית, דורש מיומנויות של חשיבה גבוהה ופתרון בעיות בנושאים פיננסים.לאו פתח בלוג מיוחד להוראת האנגלית באמצעות משחקי מחשב ומספק דפי הנחיה ודפי תרגול לתלמידים לכל משחק ומשחק.
אילנה סלמון הייתה לדעתי היהלום שבכתר.היא בנתה אתר באמצעות wikispaces באמצעותו היא מלמדת אנגלית תוך שלוב מושכל של יחידות מתוקשבות. אחת הפעילויות שאהבתי במיוחד הייתה פעילות באמצעות glogster .זאת פלטפורמה המאפשרת יצירת פוסטר בשלוב תמונה,קול מלל וסרטון בו הילדים יכולים להקליט את עצמם. המשימה אליה נחשפנו הייתה "משימת גישור" או באנגלית Bridging Text and Context" על אחת היצירות הספרותיות הנכללות לבחינת הבגרות. הילדים התבקשו לערוך פוסטר בו הם מעלים ציוני דרך בחייו של סופר היצירה.במקום החיבור המסורתי בו התלמידים מציינים את הקשר שבין הסופר ויצירתו, התלמידים התבקשו להקליט את החיבור באמצעות קול או וידאו ולצרף לפוסטר.
בהשראתה של אילנה וגם של דר אלון הסגל הטוען שמורה דיגיטלי חייב להתמודד עם כל פלטפורמה חדשה, יצרתי פוסטר לשירו המפורסם של לנגסטון היוס "כשהתבגרתי".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה